maandag 21 december 2009

21 december 2009

Lieve BLOG lezers,

Gisteren was het geen bijzondere dag, 20 Dec. was ik 19 maanden op zending.
Tijd gaat heel erg snel, ik hoor bij de oudste 3 van de Zone nu, dus, ik ga straks me graf in, hahahaha
We hebben weer een paar nieuwe zendelingen gekregen, dus weer lekker veel greenie's grapjes met ze uithalen.
Morgen hebben we weer Zone Conferentie met President Gamiette. De zending heeft hele hoge doelen gezet voor volgend jaar, maar meer geconcentreerd op het reactiveren van de minder actieve.
We zullen die vooral gaan doen door het Boek van Mormon. De reden waarom mensen niet meer naar de kerk toekomen en/of in zonde vallen, komt omdat ze zelf geen getuigenis hebben van het Boek van Mormon. Op geleend licht red je het niet naar het Celestiaal Koninkrijk.
Ik ben dankbaar voor alle lieve berichtjes die ik van de mensen krijg.
Ik zal eventje op een paar van die reageren.

KEVIN VUISTING: Ouwe, ik heb je email adres niet, email me op elderswart@live.com dan kan ik je terug emailen.
KIM HAAKSMAN: Ik heb je breif nog niet ontvangen. Ik ben nog in afwachting..
Elder M. Swart
P.O. BOX 2932
Paramaribo
Suriname
South America
gstuurd??? Zo nee, stuur m fftjes nog een keer xx

Nou, lieve mensen, ik hou heel veel van jullie. Weet dat zonde en aardse zaken NOOIT geluk brengen. En hoe kunnen wij onszelf heiligen in deze zondige wereld? Lees
- ALMA 5:57
- HELEMAN 3:35

ELDER SWART HOUD VAN BRIEVEN EN PAKKETJES!!! EN IEDEREEN DIE MIJ SCHRIJFT BELOOF IK EEN BRIEF TERUG TE SCHRIJVEN. ZO NIET, DAN IS DE BRIEF IN AANGEKOMEN!

Veel liefs,

Elder Mitchell W.J. Swart
West Indies Mission

Geen opmerkingen: