woensdag 16 december 2009

7 december 2009

Lieve Broeders en Zusters, hier weer een bericht vanuit Suriname...

Nou, om te beginnen, ik word overgeplaatst naar Parbo'South.
Ik zal daar samen met Elder Mecham uit Montana werken.
Ik blijf nog steeds Disrict Leider.

Deze week heb ik ook een persoonlijk doel verwezenlijkt.
Ik was in mijn 3de Transfer begonnen met het lezen van het Oude Testament, en ik las er gewoon lekker langzaam doorheen, gewoon wanneer ik er zin in had. Nu, 10 transfers later, heb ik het Oude Testament helemaal doorgelezen.
Dus ik kan eindelijk met eerlijkheid zeggen, ik heb de bijbel gelezen. ;)

Zoals jullie weten was het natuurlijk Sinterklaas. Dus ik dacht, laat ik ook maar mijn schoentje gaan zetten, misschien maakt sinterklaas ook voor mij een beetje moeite hier in Sranan.

Ik zet mijn sportschoen bij de deur, met een appel er in...
Dus ik word 's ochtends wakker.... En ik kijk naar mijn schoen... ik loop steeds dichterbij... Ik raak steed meer verbaast... en ik loop nog dichterbij... nog meer... nog meer... en toen tot mijn grootste verbazing.... DIE ROTAPPEL ZAT ER NOG STEEDS IN! SINTERKLAAS BESTAAT HELEMAAL NIET!!! NIEMAND HEEFT ME DAT OOIT VERTELD... dus at ik zelf maar die appel op.. lekkerr...

Nou, genoeg plezier.. Ik moet weer gaan...
Ik hou heel erg veel van jullie, en tot volgende week!

Veel liefs,
Elder Mitchell W.J. Swart
West Indies Mission

Geen opmerkingen: