zaterdag 20 februari 2010

20 februari 2010

Lieve broeders en Zusters,

Ten eerste mijn excuses voor het feit dat ik voor een lange tijd niks van mij heb laten horen maar dit had zijn redenen.

Deze week zou ik bijna kunnen zeggen, was een van de leukere weken van mijn zending maar ook een van de moeilijkste.

Vorige week zondag zijn we gewoon weer lekker doorgegaan met de Tempel voorbereidingsklassen waar ik de leerkracht van ben.
Afgelopen dinsdag hadden wij weer zoneconferentie! Wat een conferentie zeg! De werk stijl is nu natuurlijk wel stukken anders maar je ziet dat het werk onder inspiratie gebeurd! Diezelfde avond hadden wij weer een hardvuuravond gepresenteerd door President Gamiette. Wat een man! Geweldig! En ik mocht weer vertalen, toch wel leuk werk hoor!
Woensdag hadden we interviews! Dat duurde lang! Niet normaal!
Ik moest eigenlijk om kwart voor 4 het gesprek krijgen en ik kwam pas het kantoor 8 uur 's avonds uit, maar ik heb ook gelijk een nieuwe tempelaanbeveling gekregen.

Donderdag gewoon normaal.

Vrijdag was er iets 'vertrouwelijks' aan de hand, waardoor we Elder Koenen nodig hadden voor wat onderwijs in ons gebied. En om 7 uur begint hij te braken bij die mensen thuis. Uiteindelijk moest hij in ons huis slapen de hele nacht. Hij moest overgeven tot 5 uur 's ochtends.

Zaterdag hebben we hem weer terug naar huis gebracht. En we hadden weer een doopdienst. Zijn naam was Enrique! WAT EEN MAN! 23 jaar oud. De geest was zo sterk! Ik ben dankbaar dat ik hem mocht onderwijzen!

Zondagmiddag, wij krijgen een belletje, Elder Koenen is opgenomen in het ziekenhuis. Diezelfde avond gingen we de SUPERBOWL KIJKEN BIJ DE AMERIKAANSE AMBASSADEUR THUIS! Niet normaal! Elder Baantjer en ik kwamen wat eerder aan, dus wij mochten ook eventjes mee helpen met wat zaken. Dit was echt leuk, totdat ik met Elder Vernes naar de ziekenhuis moest want het ging echt mis met Elder Koenen. Hij heeft echt een soort van Super voedselvergiftiging opgelopen. Ik ga jullie die details besparen maar ik was pas om 2:30 gisternacht in bed! Niet normaal die ziekenhuizen hier! Je wordt er ziek van!


Nou, dit was weer het verhaal voor vandaag. Schrijf me!!!

Veel liefs,

Elder Mitchell W.J. Swart
West Indies Mission

Geen opmerkingen: