maandag 12 oktober 2009

12 oktober 2009

Lieve Broeders en Zusters,

Ik heb 8 minuten tijd, dus ik hoop nog wat te kunnen schrijven over mijn leven! hahaha

Afgelopen woensdag hadden we weer interviews met President Gamiette ( toekomstig Apostel ofzo, wat een man ) en donderdag hadden we Zone Conferentie. Wat een opbouwende week was het weer.

Gisteravond heb ik ook weer de Tempel voorbereidingsklas gepresenteerd. Weer veel traantjes zijn er over de wangen gerold, en ik was weer blij.
Deze komende week hebben we helaas geen doopdienst gepland, maar over 2 weken hebben we er waarschijnlijk weer 1.

Bedankt voor jullie steun en liefde. ZHV BEDANKT VOOR DE LIEVE KAART!!!!!

Met vriendelijke groet,

Ouderling Mitchell W.J. Swart
West Indies Mission

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey jonge hoe is het? heel lang niet gesproken man. ik dacht van: nou laat ik mitchell is ff een berichtje sturen haha. Ik sprak Anus net. Hij zit nu voor de tweede keer in afganistan. maar ik snap helemaal niks van die site van je :P. Als dit is aankomen moet je maar een mailtje naar mn hotmail sturen. Ik hoop wat van je te horen. Succes en sterkte! Groeten Kevin Vuisting (klapf)