dinsdag 29 september 2009

28 september 2009

Lieve broeders en zusters,

Hier zijn we weer! Vandaag heb ik weer wat meer tijd om te schrijven. Ik heb
veel post gehad van mensen. Ik wil graag aan iedereen vragen die van mij
post heeft gekregen, mij dit te laten weten via, elderswart@myldsmail.net
Dank jullie!

Deze week was weer geweldig. Ik ben nu aangewezen om overal Tempel
voorbereidingsklassen te geven aan de leden. Gisteravond was de eerste keer,
en de Geest was echt geweldig. Mensen hebben lopen janken jonge! Niet
normaal! Dus over 2 weken weer, want volgende week is het weer Algemene
Conferentie! Ook weer iets geweldigs!

Nou, lieve broeders en zusters, dit was het weer zo'n beetje.
Bedankt voor jullie steun en liefde.
En vergeet niet, stuur me post!!! :)

Groetjes,

Ouderling Mitchell W.J. Swart
West Indies Missionary

Geen opmerkingen: