maandag 19 oktober 2009

19 oktober 2009

Lieve broeders en zusters,

Weer eventjes een paar dingetjes.
Morgen is het 20 Oktober, dus 17 maanden op zending. Over 7 maandjes kom ik weer aan op Schiphol, en dan weer lekker boerenkool met worst eten! Och, wat mis ik dat toch allemaal!

Deze maandag was ik ziek. Lekker grieperig! Ik had het de hele week door, zelfs zo erg dat ik maandag op bed lag, en de hele week gewoon hard probeerde door te werken totdat mijn lichaam zaterdag zei van: Swart, rust!
En dat heb ik ook eventjes gedaan! Ik voel me nog steeds niet helemaal geweldig, maar goed genoeg om te kunnen werken.

Zaterdag zullen we weer transfercalls ontvangen. Dikke kans dat ik getransferd word, want ik zit inmiddels al 6 maanden in Wanica!
Voor de rest is er niet echt iets bijzonders gebeurd!

BLIJF ME SCHRIJVEN MENSEN!
Wie mij een brief schrijft en zijn eigen adres ook vermeldt, krijgt gegarandeerd ook een brief terug!

Elder M. Swart
P.O. BOX 2932
Paramaribo
Suriname
South America ( vergeet niet south america er op te zetten!!!)

Dikke knuffel,

Ouderling Mitchell W.J. Swart
West Indies Mission

Geen opmerkingen: