zaterdag 10 mei 2008

Nog 9 dagen.

Beste Broeders en Zusters, het begint wel allemaal krap aan te worden hoor. Nog maar 9 dagen. Het is een spannende tijd voor mij, en ook een zeer leerzame tijd.
Ik denk 3 dagen geleden kreeg ik een telefoontje van mijn Ring President ( Jelmer de Jonge ) over mijn vertrek datum. Hij vermelde mij dat hij vanuit The Western Europe Travel Office had vernomen dat ik pas 9 Juni 2008 zou vertrekken. Maar ik had toch net eventjes wat andere plannen. Dus ik heb gelijk Sister Pearson proberen te bereiken via de mail en telefonisch, maar dit lukte niet. Dus ik maar de MTC in Provo opbellen. Alles nagevraagd, en moest me toch op 20 Mei 2008 melden, tot mijn geluk. Daarna gelijk gevraagd of ze me konden doorverbinden met de Salk Lake Travel Office, en die konden ook mijn vertrek en aankomst datum/tijd vertellen.
Ik zal dus vertrekken op 19 Mei 2008 op Schiphol, en zal om 18:47 aankomen op Salt Lake International Airport. Ik kreeg net van Sister Pearson de geruststellende email dat mijn ticket is verzonden naar President de Jonge. Dus alles is nu geregeld. Ik heb me visum, vacinaties enz.

Ik kom ook net weer uit de Tempel. Het was een opbouwende dienst. Het was een zeer extreme rustige dienst voor een vrijdag avond. Er waren maar 3 broeders, en 3 zusters. 1 van die broeders was mijn grote neef Ezra. Echt een top kerel, ben echt trots dat hij mijn neef is. Heb ook een leuk en opbouwend gesprek met hem gehad.

Lieve vrienden, denk alstublieft aan mij in jullie gebeden, want zonder steun van jullie en de Heer zal ik het een stuk moeilijker hebben.

Ik zal snel weer wat Bloggen. ;)

Groetjes,
Elder Swart

1 opmerking:

Christa zei

Lieverd, wat ben ik trots op je dat je een zending gaat vervullen! Je gaat een geweldige tijd tegemoet. Je zult veel harten raken, net zoals je dat hier al deed. Wat een zegen dat je naar Trinidad and Tobago mag gaan. Iedereen wil daar wel naar toe voor een heerlijke vakantie. Voor jou zal het niet echt een vakantie worden maar zeker wel een heerlijke en geweldige tijd. Geniet er van lieverd en wees gelukkig! Ik hou van je en schrijf je snel weer. Kusjes mama