zondag 11 mei 2008

Nog 8 Dagen.

Lieve Broeders en Zusters.

Het was voor mij vandaag de laatste reguliere zondag. Was echt een leuke en opbouwende zondag. Ezra was er ook, wat ik echt super tof vond.
Ik had weer zoals gewoonlijk les gegeven in de onderzoekersklas. Wat het mooie daar aan is, is dat je eigenlijk zelf het meeste leert. En dat vind ik heel speciaal. Verder geeft het me ook nog een goed gevoel om nu al eigenlijk zendingswerk te doen. Het geeft mij vreugde en geluk in mijn leven.

Ik ga een innoverende en spannende week tegemoet. Aangezien dat het natuurlijk me laatste week is maakt het al spannend.
Aankomende vrijdag is mijn afscheidsfeest in de kerk. Die begint om 19:30 16 Mei 2008.
Dan die Zaterdag daarop ( 17 Mei 2008 ) is de herdoop van mijn lieve mama.
En dan uiteindelijk op 18 Mei 2008 is mijn afscheidsdienst. Ik kijk er echt heel erg naar uit.

Voorlopig houd ik hier eventjes bij.

Groetjes,
Elder Swart

Geen opmerkingen: