maandag 12 mei 2008

Nog 7 dagen.

Beste Broeders en Zusters.

Nog precies 1 weekje nog. Heeeeeel erg spannend.
Vandaag was een heel erg leuke dag. Ben met een paar matties naar 't Hens geweest.
Lekker relaxen en dingetjes overdenken.

Vanavond waren ook nog de Elders op bezoek, en we hebben samen met ze gegeten, en daarna heb ik ze naar huis gebracht. Op het moment dat ze binnen kwamen lopen voelde je gelijk duidelijk de Geest aanwezig en werd mijn drang alleen nog maar groter om een Zendeling te worden van onze Heer en Meester Jezus Christus.

Voorlopig laat ik het even hierbij.

Groetjes,
Elder Swart

2 opmerkingen:

Christa zei

Hoi lieverd,
waar blijven al die reacties van je vrienden nou! :) Ik hoop echt dat ze binnenkort heel wat reacties voor je achterlaten. Heb inmiddels Joke ook je weblog gestuurd. Hou van je!!!

Willem Willigenburg zei

He joekkie, nog minder als een week man wel erg maarja ben voor jouw ook heel blij maar ik ga je zoiezo missen ouwe.

Groetjes Willem