woensdag 14 mei 2008

Nog 5 dagen

Lieve Broeders en Zusters.

Nog maar 5 dagen te gaan. En ik heb wat studie gedaan, en deze text horen we heel vaak maar ik wou hem eventjes aanhalen.

And we talk of Christ, we rejoice in Christ, we preach of Christ, we prophesy of Christ, and we write according to our prophecies, that our children may know to what source they may look for a remission of their sins” (2 Nephi 25:26)

Vertaling :
En wij spreken over Christus, wij prediken Christus, wij verheugen ons in Christus, wij prediken Christus, wij profeteren over Christus, en wij schrijven volgens onze profetieƫn, opdat onze kinderen zullen weten op welke Bron zij mogen vertrouwen voor vergeving van hun zonden. ( 2 Nephi 25: 26)

Broeders en Zuster, deze text heeft vandaag mijn hart geraakt, omdat het mij zo duidelijk maakt waarom ik op zending moet. De 'kinderen' moeten weten, door wie zij kunnen worden vergeven en door welke Persoon zij eeuwig leven kunnen beƫrfen.

Ik dank de Heer voor deze teksten in het Boek van Mormon, want dat is de manier hoe God tegen ons spreekt.




Wie in deze dingen gelooft, bid er over met een oprecht hart, en met oprecht geloof in Christus, dan zal de Heer U deze dingen openbaren, want voorwaar, deze dingen die hierin staan zijn waar. En dit heb ik getuigd in de naam van onze Heer en Meester, Jezus Christus, Amen.
Elder Swart

Geen opmerkingen: