zaterdag 17 mei 2008

Nog 1 Dag.

Mijn beste lieve Broeders en Zusters.

Daar zit ik dan alleen achter mijn computer naar een ongelovelijke dag. Ik heb vandaag het voorrecht gehad om mijn lieve mama te dopen. Het is nu 23:54, en ben net thuis van eventjes wat drinken bij mario thuis. Ik hou echt heel erg veel van me vrienden en ga ze zeker missen :(
Ik zal nu wat foto's plaatsen van de Doop.

















De foto's zijn niet helemaal op volgorde, maar ik denk wel goed te begrijpen.
Ik dank de Heer voor deze mooie kans die Hij mij geeft in dit leven, en getuig ook dat dit zijn werk is.
Morgen zal ik meer schrijven, maar dan als echt aangesteld, Elder Swart
Dus voor de laatste keer in 2 jaar.
Groetjes, Mitchell :)

1 opmerking:

Christa zei

Hoi schatje, Morgen ga je echt weg. Raar hoor, het is allemaal zo onwerkelijk. Het was een geweldig mooi weekend. Je hebt hier al zo veel mensen geraakt en dat zul je in je zendingsgebied ook gaan doen. Blijf jezelf, geniet van alles wat je meemaakt en je zult een geweldige zending hebben. Lieverd, je bent bij ons, in ons hart, onze gedachten en gebeden! We houden van je en zijn zo ontzettend trots op je. We gaan je ontzettend veel schrijven. Laat maar snel weten als je in je zendingsgebied bent, welke dag je P-day is. Dan zullen we je elke week, de dag voor je P-day, een email sturen. Geen afscheid, afscheid nemen bestaat niet! We horen snel van elkaar. Hou van je lieverd! Tot snel....Jason, Brandon en mama xxx