dinsdag 20 mei 2008

20 Mei 2008

Best Broeders en Zusters.
Ik ben nu aangekomen in Utah. Het waren 2 rare vluchten. Het begon natuurlijk allemaal op Schiphol waar ik afscheid moest nemen van mijn gezin, familie en vrienden. Dat ging niet zonder een traantje. Ik mis ze nu al heel erg. Ik vecht op dit moment de tranen maar weg, en probeer mij te realiseren dat ik dit werk voor de Heer aan het doen ben, en niet voor mijzelf.
De eerst vlucht was echt A-relax. Het was een nieuwe 757, en de stoelen stonden 3-3. En ik zat rechts, en er zat niemand naast me, dus ik heb de hele vlucht lekker onderuit gelegen. Met de nodige slaap. Alleen op de 2e vlucht, zaten we ook 3-3. En het hele vlietuig zat vol. Ik zat links in het midden, en er zaten 2 personen naast me die hetzelfde postuur als mij hadden, dus was het confortabel? NEE! Maarjah, alles voor de Heer he?
Toen ik aankwam stonden er ook mensen van de MTC op mij te wachten en voor een zuster, mar ze wisten wel dat ik door Dave zou worden opgehaald. Toen zijn Dave en ik nog wat zijn wezen eten in Applebees. Hartstikke lekaahhhh.
Ik zal nu eventjes een paar foto's erbij voegen.














12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Mitchell,

Gelukkig ben je goed aangekomen jongen, echt tof om te horen dat het allemaal goed is gegaan.
Nu begint het allemaal hé?
Ik kan je zeggen dat er bij ons ook wel een goede traan is gelaten hoor broeder;)

Leuke foto's al, zo te zien gaat het allemaal goed komen!!

Ik Wacht vol spanning af op je volgende blog, en onthou het hé verloren uit het oog maar niet uit het hart, klein maar lekker en al die dingen..

Na jonge we zullen je helemaal platgooien met brieven vanuit Zeist, wel zo leuk lijkt me..

Tot horens bro!

Gr Mario

Christa zei

Hoi lieve schat, Ik ben zo blij met je blog. Heerlijk om je verhalen te lezen en je foto´s te zien. Ook goed om te zien dat Mario al een reactie heeft achtergelaten, dat doet me goed. Ze zullen je echt niet vergeten. We gaan je overspoelen met post. We zullen je laten weten en voelen hoeveel we van je houden. Ik schrijf je snel weer. Hou van je! Kusjes mama

Willem Willigenburg zei

Heey joekie,

Mooi om te horen dat je veilig bent aangekomen. Ik vond gister(19mei) best wel heftig dat afscheid(tijdelijk voor 2 jaar he) bij schiphol maar ik ben echt blij dat ik mee was gegaan met 1 van mij beste vrienden uitzwaaien, en we hebben die ochtend ook nog genoeg gelachen he:P

Ik heb heel veel respect voor jou en je ouders en broertjes, want ik denk dat ik het zelf echt nooit had gekund.

Nouja veel succes en geniet van 2 mooie jaren die je voor de boeg heb, en ik weet dat je het kunt en veel goeie dingen gaat doen.

Doe rustig aan he ouwe;)

Spreek je snel he.

Groetjes Willem

Anoniem zei

Heej Mitchell,

Ook vind het fijn om te horen dat je vlucht goed is verlopen, en dat je veilig bent aangekomen! ;)

Ik zal je blog bij houden, en k zal ze ook aan Tim laten lezen, zou die ook heel erg leuk vinden!

Heel veel succes, en blijf vooral in je blog schrijven, want wij lezen het allemaal!

Groetjes xx Suzette

Anoniem zei

Haai Mitch!

Niet erg origineel meer, maar alsnog; Gelukkig dat je helemaal goed, gezond en wel aan bent gekomen!
Ook echt super dat je deze blog byhoudt, iedereen heeft het erover!
Als ik het allemaal zo lees en zie op de foto's, geloof ik er ook zeker in dat het helemaal goed gaat komen! En dat je 2 super mooie jaren tegemoed gaat, misschien met vallen en opstaan, maar ik weet zeker dat jy je daar wel doorheen slaat!
Serieus, ik vind het echt niet te geloven knap dat je dit kunt, en ookal ken ik je niet eens nog zo heel erg lang, ik weet wel dat als er iemand zou zyn die dit zou kunnen, dat jy het bent!

Heeeel veel sterkte, plezier en geluk
& tot je volgende blog!
Liefsxx Marthe

Anoniem zei

Hey, elder tuna

éen vraagje: HOE IS HET?

we hebben net een biertje op je gedronken, en een fikkie gemaakt!

3 dagen voorbij 727 te gaan

veel succes en sterkte, en je weet lekker woolummen:p

xxx Tim en Mike

Jan zei

Hi Elder Swart :-)

Je blijft nog steeds mijn boetie! Ik had al gehoord van je pa dat je goed was aangekomen. Ik weet uit ervaring hoe het is om daar te zijn, en dat het best moeilijk is.
Weet dat we aan je denken, iedere dag!! En ik weet een berichtje een steun is maar je moet het toch zelf doen.
Weet dat we trots op je zijn.

Groeten Jan, Franca en de kids

Zal je snel schrijven

Natasjuhh15 zei

heey mitch,

Ik hoop dat alles goed gaat en ook met jezelf.
Ik hoop dat je ons niet te veel mist want we blijven hier toch wel op je wachten;).
Je blijft in onze gedachten iedere dag weer.
Ik schrijf ook namens mijn ouders en broers ze missen jou ook.
Daarom hopen we dat je een leuke tijd tegemoet gaat en dat je je boodschap mag overbrengen.


Groetjes en sucsess Natasja en fam

Anoniem zei

Hallo Mitchell,

Ik kwam deze site tegen via hyves,en heb met bewondering gelezen waar jij je de komende twee jaar mee bezig gaat houden.Super jongen.
Geniet van je tijd daar en van het goede werk.
Ik zal je blog zeker blijven volgen.
Ik miste je al bij de Albert Heyn maar nu weet ik dan waar je bent gebleven.
Nogmaals een hele fijne tijd , wat zullen je ouders trots op je zijn!!
Heel veel lieve groetjes van Annemieke ( de moeder van Melanie Mc. Gowan)

*Denise zei

Heej Mitchell..
Leuk dat je deze blogs hebt geschreven!
Heel veel succes daar!

Echt een super reactie geschreven door Mario: en onthou het hé verloren uit het oog maar niet uit het hart
echt super!

Nou gozer, hou je taai;)

Groetjes
X
Denise

Annemarie zei

Hoi Elder Swart,

Leuk om al je verhalen op jouw weblog te kunnen lezen.
En ik had beloofd om iets te laten horen.
Door dit kleine berichtje een klein steuntje voor je.

Groetjes, Annemarie

Anoniem zei

Elder Swart! Dat is zo geweldig! Je zending wordt een leiddraad voor je leven! Wow, wat tof dat je meehelpt in het veld. Ga zo verder! Groeten, Elder St3kkinger