dinsdag 21 april 2009

20 april 2009

Lieve broeders en zusters,

Hier zijn we weer na een lange tijd. Ten eerste, vandaag ben ik 11 maanden op zending. Nog een maand, en ik ben over de berg heen! AHH!! hahaha, no spang!

Dit weekend hebben we weer iemand kunnen dopen, het was een geweldige ervaring. Elder Ash heeft de verordening van de Doop verricht en ik heb Oliver bevestigd in de avondmaaldienst. We moesten wel alles in Engels bij hem doen. Hij heeft 13 jaar in de USA gewoond, maar is van Surinaamse afkomst en kan dus ook gebrekkig Nederlands, dus daarom doen we alles in Engels. Wat is evangelie engels toch mooi!

Ik stond ook met hem te praten voor z'n doop en we keken naar een foto's van een Elder die vauit de Tammega gemeente op zending is nu, en op en foto voor de Provo tempel staat. Oliver wil ook een zending dienen. Hij wil het Priesterschap hebben en hij wees naar de tempel, en zij, Dit is nu mijn doel! Ik was zo blij, een echte bekeerling!

Deze week hebben we weer een paar gekke dingen meegemaakt. Een kerel die mijn bedreigde met een dode slang! hahah. Ik sta daar zo, met mensen te praten, ( en het was half negen 's avonds ) komt er opeens een dronken kerel om de hoek lopen met een dode slang in z'n hand en begint me in het engels uit te schelden, met het F woord vele keren. En hij wil die slang in me gezicht douwen. Nou, mooi niet! hahaha. Dus ik zet een stap achteruit, en ik geef 'm gewoon een kwade blik, en zeg tegen'm, doe ff normaal joh! Toen hielpen die andere mensen mij ook met wie ik aan het praten was, dus hij gooide die slang weg, daarna wou hij nog een keer ruzie met ons maken maar we gingen gewoon weg. Ik had geen zin in een vechtpartij! Maarjah. Oh jah, we hadden toen we thuis kwamen ook een vogelspin in ons apartement! hahahahaha. Dik platgetrapt dat ding! Fleedo ( anti insecten spul ) erover hen gespoten! Gekkenhuis!...

Nouw, dit was 'm weer voor deze week! Ik hou van jullie allemaal, en tot volgende week, en vergeet niet, Elder Swart houd er van om post te ontvangen... hahaha

Veel Liefs,

Ouderling Mitchell W.J. Swart
West Indies Mission - Where you become a real MEN of God!
Hurrah for Israel!













Geen opmerkingen: