maandag 30 maart 2009

30 maart 2009

Hallo liever iedereen,

Hier het laatste bericht vanuit Guyana voor deze keer! Ik zal morgen terug gaan via de Ferry naar Nickerie, en dan terug naar Paramaribo, in het Kasaba-Holo gebied. Ik zal daar weer District Leider zijn! Mijn collega zal Elder Ash zijn! Hij is 4 transfers ouder dan mij, maar ik ben wel de Senior Companion, natuurlijk omdat ik District Leider ben. Wel gek, we zullen uitvinden waarom in een paar dagen!

Het was weer een gekke week! Natuurlijk weer afscheid nemen van iedereen die je net hebt leren kennen. Weer veel leden-tranen! hahahaha. Ik ben echt van Guyana gaan leren houden, maar ik ben echt blij om teurg te gaan naar Suriname, omdat ik iedereen daarow ken, en omdat ik mijn 3e taal wil blijven behouden.

Het is apart om bepaalde dingen te zien op je zending. Iedere oudere zendeling in het veld zei tegen me in het begin: wacht maar, over een jaar krijg je geen post meer! ik dacht van, Jahh hoor! nouw, ik heb in de afgelopen 6 weken maar 3 brieven gekregen! mmmm... maar ik blijf jullie wel allemaal schrijven hoor!!!!

Mijn tijd zit er alweer bijna op, ik heb echt niks te vertellen deze week eigenlijk, echt weinig gebeurt! ik hou van jullie...

veel liefs,

Elder Mitchell W.J. Swart

Geen opmerkingen: