maandag 17 mei 2010

17 mei 2010

Beste Broeders en Zusters,

Dit zal mijn laatste BLOG bericht zijn van mijn zending. Toch wel een
beetje raar hoor. We hebben weer een geweldige week achter de rug. Wij
hebben zone conferentie gehad en we hebben weer veel geleerd!
Gisteravond was ook President Ricks in Suriname. Hij is de eerste
raadgever in het Zendings Presidium. Ik heb voor hem vertaald tijdens
de training die werd verzorgt en ook de haardvuuravond. Het was een leuke
ervaring. Ik heb gisteravond toch wel weer afscheid moeten nemen van
veel leden.. wel apart hoor.. Bitter Sweet!

Vandaag is het ook exact 2 jaar geleden dat ik mijn lieve mama heb gedoopt.
aankomende donderdag zal ik 2 jaar op zending zijn en dan dinsdag 25
mei 2010 zal ik met SLM naar Trinidad Port of Spain vliegen en dan 27
Mei 2010 vlieg ik naar JFK, USA en vanuit daar naar Amsterdam
Schiphol...
Dan zal ik gelijk vanuit daar doorrijden naar de Ring President om
ontheven te worden en dan is het in plaats van Elder Swart, gewoon
weer Broeder Swart. :)

Iedereen die is uitgenodigd om te komen is er nu van op de hoogte,
mocht u die dit leest er niet tussen zitten dan bent u alsnog welkom
bij de kerkdienst 30 mei 2010.
Het zal beginnen om 10 uur, Prinses Irenelaan 51A in Utrecht

Mijn zending zit er op... bedankt iedereen voor zijn ondersteuning en
liefde.. en tot de volgende keer...

--
Elder Mitchell W.J. Swart
West Indies Mission

Geen opmerkingen: