maandag 10 augustus 2009

10 augustus 2009

Lieve Broeders en Zusters,

Deze week was wel weer een weekje hoor, niet normaal meer. Afgelopen woensdagnacht naar Zanderij gereden om naar het vliegveld te gaan. Daar hebben we Elder Vernes en Elder Muse afgezet, want die gingen naar St. Maarten. Ook Elder Jestice want die is klaar, die ging naar huis.
toen eventjes daar gewacht want er kwamen nieuwe Elders binnen. Er zijn 3 nieuwe Elders binnengekomen.
1. Elder Foulger ( mijn trainee )
2. Elder Lake ( Elder Pence zijn trainee )
3. Elder Roepers ( Elder Harding zijn trainee )
Dus dat was ook echt leuk. We hadden veel plezier.
Nou ben ik dus District Leider in Wanica en mag ik trainen tegelijk. Dus het is niet de makkelijkste opdracht die ik ooit heb gekregen.
Ik mag jullie eerlijk vertellen dat ik nog nooit in mijn hele leven zo moe ben geweest. hahaha, ik klaag niet, maar het is een constatering! hahahha.
Nou, lieve mensen,
Mijn tijd zit er weer op. Volgende week zaterdag hebben we hopelijk weer een doopdienst, dus bid voor ons AUB!

Groetjes,

Ouderling Mitchell WJ. Swart
West Indies Missionary
Hurrah for Israel!










Geen opmerkingen: