maandag 31 augustus 2009

31 augustus 2009

Lieve broeders en zuster, hier weer een update over mijn leven. :)

Een paar weken geleden heeft een nichtje van een lid een baby gekregen.
Voordat hij werd geboren werd er aan ons als 'Kerkisma' gevraagd of wij een naam voor hem wilden verzinnen. Dit was nog in de tijd samen met Elder Vernes. Dus ik gelijk: Noem 'm Mitchell! En zij vonden het goed! Zijn 2e naam is naar Jeffrey gegaan. Dus de naam is: Mitchell Jeffrey Panza!
Hahahah, geweldig toch! Switi!

Gisteren was er ook een groot feest naast de kerk. Deze mensen zijn Hindu en dus heel erg gastvrij. Na de kerkdienst hebben we bij hun feest lekker gelunched! Lekkkkerr!! Roti pompoen! Is lekker joh! Niet normaal meer! Dus ik heb me buikje rondgegeten. Hierna werd hun kind gedoopt op de Hindu manier. Ze scheerden zijn hoofd kaal! Ik stond er ff van te kijken. Ik dacht
van: Oh! ok.... Maar al om al, het was gezellig. Maar toen de muziek aan ging boden ze mij bier en wijn aan en gingen wij er dus lekker vandoor.

Mijn Collega, Elder Foulger heeft minder plezier gehad deze week.
Ik heb weinig tijd om het verhaal te vertellen, maar om het kort te houden, hij heeft een spier in zijn enkel gescheurd, dus ik moet maar proberen om altijd een lid te regelen om met mij mee te gaan!
Hij blijft dan bij het Senior Couple!

Ik hou van jullie allemaal en tot volgende week!

Dikke knuffel,

Ouderling Mitchell W.J. Swart
West Indies Missionary
Hurrah for Israel!

Elder M. Swart
P.O. Box 2932
Paramaribo
Suriname
South America

Geen opmerkingen: