maandag 27 juli 2009

27 juli 2009

Lieve broeders en zusters,

Ik ga het weer kort houden deze week. Afgelopen dinsdag avond zaten we bij onderzoekers thuis en voel ik opeens in mijn linker been een grote steek, ik schreeuw, aahh!! Ik kijk, zie ik een dikke BOSMUG wegvliegen! Ik denk, NEEEJJ!! Ik ben er aan! En ja, de volgende ochtend had ik hoge koorts en nog meer dingen. Mijn botten deden pijn. Ik kon niet meer lopen en nog veel dingen niet meer! Ik heb toen de gebiedsdokter gebeld, en ja hoor..... Dames en Heren, Ouderling Swart heeft Dengue Fever! Dus 4 dagen dood op bed gelegen. Zaterdag heb ik zelf Br. Rudge gedoopt. Een man van 59 jaar. Geweldig groot getuigenis heeft hij! Wordt een groot man in de kerk! Nou, mijn tijd zit er weer op! Voor de info, ik voel me weer stukken beter, Ik kan weer lopen enzo, dus het werk gaat door. Een Nederlander laat zich niet tegenhouden door een Bosmug! hahahaha Veel liefs, Ouderling Mitchell W.J. Swart West Indies Missionary











Geen opmerkingen: