maandag 27 juli 2009

14 juli 2009

Zo, lieve mensen thuis,

We hebben gisteren weer een GEWELDIGE zone conferentie gehad. Het was de eerste van President Gamiette. Wat een geïnspireerde man! Ongelovelijk!
We hadden op zondag interviews. Het was een geweldige ervaring. Ik heb ook nog 2 tempel interviews voor hem mogen vertalen. Wat een voorrecht was het om zo'n machtig priesterschapsleider een waardigheidsgesprek te zien voeren.
Ik heb veel van hem kunnen leren.

De Zone conferentie was natuurlijk heel anders met President Gamiette. Toen hij nog 1e raadgever was in het West Indies Zendings presidium, was hij verantwoorlijk voor S&I ( Seminarie en Instituut ) voor dit gebied. En hij doet het nog precies hetzelfde. Wat een inspiratie kwam er binnen bij die man!

Ik heb aan het eind met hem ook nog gekke Franse en Nederlandse woorden vertaald. We hebben samen helemaal dubbel gelegen. Dus om het kort te
zeggen: Het is een Godsman.

Nou, voor de rest is er weinig aan de hand. Komende maandag ben ik alweer 14 maanden weg van thuis. Het gaat ongelovelijk snel. Maar ik heb er dan nog lekker 10 te gaan, dus nog lang niet naar huis! hahaha

Ik heb deze week ook duidelijk het verschil weer eens mogen zien tussen de wereld en het naleven van het evangelie. Ik ben dankbaar dat ik het evangelie mag naleven. Ik ben dankbaar voor mijn Hemelse Vader die mij in een geweldig gezin heeft geplaatst in mijn jongere jaren, en dat ik ben grootgebracht met de kennis van de enige ware kerk op aarde. Ik ben dankbaar voor mijn Heiland, Jezus Christus. Ik ben dankbaar voor zijn oneindige 'Zoenoffer', en dat door dit werk, wij terug kunnen keren bij de Vader. Hij is mijn Meester, Heiland en Verlosser.

Ik hou van jullie allemaal thuis, en wees getrouw aan de geboden die de Heer ons heeft gegeven.

Veel liefs,

Ouderling Mitchell W.J. Swart
West Indies Missionary
Hurrah for Israel!

Geen opmerkingen: