zondag 15 maart 2009

24 februari 2009

De groeten uit Guyana!

Nou, ik had bijna mijn hele email af, valt de stroom uit! Dat gebeurt hier ongeveer 7x per dag! Echt, om gek van te worden. Niet tof!

Ik moet mijn email nu fftjes kort houden dus.

Vorige week maandag naar Nickerie vertrokken en daar geslapen.
Dinsdag weer een stuk door het binnenland gereden en toen naar de Ferry gegaan om over te steken. Duurde ongeveer 45 min. Veel paspoort gebeuren enzo.

We komen aan, en wat zie ik op de weg, wilde paarden, varkens, schapen, geiten, ezels en alles wat je maar kan verzinnen, helemaal gek!
Guyana bestaat uit 1 grote weg, en mensen bouwen hun huizen om die weg heen. Het is zo ongelofelijk arm, niet normaal meer.

Mijn nieuwe Collega is Elder Owens. Maar hij moet naar Grenada omdat onze Zoneleider in het ziekenhuis ligt vanwege een giftige spinnenbeet. Mijn nieuwe collega zal Elder Wright worden. Ik heb er zin in. Ik ga Elder Owens wel missen want we hadden echt een goede relatie.

Alles gaat goed hier. Ons appartement is ghetto 7e graads, muggen overal. Mijn hele arm zit vol met muggenbeten. Niet leuk! Maar ja, hoort erbij! Eten mogen we niet bij de leden thuis, dus we zijn aangewezen op onze eigen kookvaardigheden.

ik ga er weer vandoor, ik hou van jullie allemaal en tot volgende week.

Veel liefs,

Elder Swart

Geen opmerkingen: